Доступний український переклад.Перейти на UA версію сторінки
Вхід Реєстрація
+38(098) 225 72 49
+38(093) 012 12 22
+38(099) 223 55 75
Графік роботи Зворотний дзвінок
Кошик
(порожньо)

Гарантійний ремонт і сервіс

При виявленні / виникненні дефектів покупець повинен звертатися безпосередньо до виробника або до його регіональним представникам. На сайтах більшості виробників є розділ, в якому детально описані дії клієнта для здійснення гарантійного ремонту (обслуговування) або обміну вироби. Нижче наведені посилання на відповідні сторінки найбільш популярних виробників:

Aimpoint
Burris
Bushnell
Eotech
Flir
Hawke
Leupold
Nikon
Redfield
Trijicon
Vortex
Zeiss

ПОСЛУГА ПО ДОПОМОГУ В ЗДІЙСНЕННІ ГАРАНТІЙНОГО (СЕРВІСНОГО) РЕМОНТУ / ОБМІНУ

Наша компанія надає платну послугу по вирішенню питань, пов'язаних з гарантійними випадками, і здійсненню допомоги з гарантійного ремонту. Дана послуга полягає в наступному:

За погодженням з нами, клієнт надсилає виріб в наш офіс і надає нам всю інформацію про наявні дефекти.
Ми від свого імені контактуємо і координуємо з виробником всі питання щодо здійснення ремонту / обміну.
Ми відправляємо виріб виробнику на ремонт (обмін) і після завершення ремонту отримуємо виріб назад.
Ми відправляємо виріб назад клієнту.

Скориставшись даною послугою, ви уникаєте необхідності контактувати з виробником, всі питання щодо вирішення проблеми ми беремо на себе.

Вартість даної послуги складає 150 доларів. Крім цього клієнт оплачує всі витрати за доставку вироби в наш офіс, з нашого офісу до виробника в і назад, і з нашого офісу назад клієнту.

При зверненні за даною послугою клієнту необхідно заповнити та надіслати нам форму-заявку, яку можна завантажити тут. Після отримання даної форми наш фахівець зв'яжеться з вами і узгодить всі питання.

Примітка: Якщо після проведення огляду виробу фахівці сервісного центру виробника прийдуть до висновку, що дефекти були викликані неправильним або недбалим використанням вироби, і відмовлять у наданні безкоштовного гарантійного ремонту, клієнту буде запропоновано або оплатити ремонт, або виріб буде повернуто клієнту без здійснення ремонту. На жаль, ми ніяк не можемо вплинути на подібні рішення сервісного центру виробника.